Contact

Wilt u meer informatie over Zorg op locatie? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen u graag meer.

Contactinformatie

Tel: 085 – 105 19 00

info@zorgoplocatie.nl

p/a de Schans 9a10

7773 AA Hardenberg

KvK nr: 64429024
Btw nr: NL855662463B01

 

Bereikbaarheidstijden aanvragen van zorg

Hieronder vindt u onze bereikbaarheidstijden voor de aanvraag van acute en/of gepland zorg.

Acute zorg:

Voor het aanvragen van acute zorg zijn we in de maanden juni, juli, augustus 2017 bereikbaar van maandag t/m zondag van 10.00 tot 19.00 uur.

Geplande zorg:

Geplande zorg kan telefonisch aangevraagd worden op werkdagen (ma t/m vr) van 10.00 tot 14.00 uur en 24 uur per dag via de website of per mail.

 

N.B. Indien we u niet te woord kunnen staan zijn we met zorgbemiddeling bezig en kunt u een bericht achterlaten op onze voicemail. U wordt dan zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Uiteraard kunt u ons ook via mail benaderen. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie.